Bakgrund

torsdag 7 april 2011

Charmiga sängbord




Idag får ni se bilder på ett par sängbord som blivit klara. För evigt Du & Jag har jag textat på dom. Sött som socker. Dessa är sålda.

Hoppas att ni har haft en fin dag! Eftersom barnens farmor är här så har det varit full rulle hela dagen. Vi håller på med en hel bunt med rokokostolar (dom blir så fina). Då fick vi tillfälle att åka till Rosa huset också eftersom stolarna ska kläs om. Dom hade strömavbrott så vi fick famla oss fram till det vi var ute efter och det kanske var lika bra annars hade vi nog blivit fattiga :) Det är så fint med tyger och all inspiration det ger.

Sedan hade vi en tapasmiddag med iskall Cava. Vi åt kycklingspett, soltorkade tomater, marinerade vitlöksklyftor, nybakat bröd, salami, pasta, mozzarellaostar och skinka i en salig blandning. Barnen fick bestämma efterrätt och då blev det maränger med vaniljglass, nougatsås och en klick grädde.

Behöver jag säga att ungarna kutade runt som sockerstinna små monster i en timme efteråt. Men nu börjar det bli tyst ifrån sovrummen :) Nu ska jag och farmor sätta oss med en inredningstidning och ett glas vin och mysa.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Så flott! Virkelig et godt tips å male tekst på nattbordene. Nydelig ble det.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad