Bakgrund

måndag 11 april 2011

Ny cupcake skylt till köket





Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Helgen har ägnats åt familjen och eftersom vi haft besök så har det inte spenderats mycket tid framför datorn.

Den här fina emaljskylten köpte jag på Tradera ifrån en tjej som har webbutiken Sofias Hus, det finns lite smått och gott här, jag tänkte lägga en beställning på lite mynteporslin från IB Laursen.

Gårdagens eftermiddag spenderade vi i skogen med tjejerna, grillade korv och studerade bajskorvar och myrstackar. Jag hade släpat med mig alla objektiv och stativ och när vi kommer ut så är batteriet stendött. Och reservbatteriet låg hemma. Ett kort kunde jag fyra av, men det räckte för den bilden sa allt.

Idag ska ni få se lite bilder på en kista, ett hörnskåp och lite canvas. Hoppas att ni haft en skön helg och nu ser vi fram emot en trevlig vecka!

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Ser ut som en lyckad söndag!! Vi grilla hamburgare hemma och tog det lungt.

    Ha en toppen dag!
    / Kia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad