Bakgrund

lördag 2 april 2011

Familjedagar




Barnens favoritlunch på helgen – frasvåfflor med lättvispad grädde och hallonsylt, kan det bli godare än så?



Det var ett par dagar sedan sist, och även fast det egentligen inte hänt eller pysslats fram något särskilt här hemma så tänkte jag göra ett avtryck.

I fredags hade jag turen att få träffa min bästa vän Helena. Att träffa henne ger mig alltid energi. Hon är världens bästa kompis! Hon är en av dom få personer som jag vet alltid alltid alltid vill mitt bästa. Hon är empatisk, full av idéer och klok. Hon känner mig bättre än jag själv. Jag hade även turen att träffa hennes syster (och deras två barn som är under ett år) – systern är dessutom frisör och jag gick hem nyfriserad. Det blev kortare, med lugg och några vita löshårstestar i underhåret.

Idag har vi varit barnvakt till lilla Nova-Lee som är mina barns tremänning och min kusins dotter. Min syster med barn har också varit här. Så man kan lugnt påstå att jag har varit omringad av barn – fullt ös medvetslös :)

Nu ska jag ägna mig åt en kopp kaffe, Wilma och körslaget. Imorgon ska ni få se bilder på en fin spegel och lite annat smått och gått.

Ha en underbar lördagskväll!
Kram/Veronica

PS Har fått ett par mail ang den antika byrån och den kommer att läggas ut till försäljning så snart den blir klar. Så det är fritt fram för eventuella reservationer. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad