Bakgrund

onsdag 26 januari 2011

Tavla



Eftersom vi nu satt panel även i hallen och fått upp lite nya foder och lister så har jag funderat på vad jag ska sätta på väggarna. Därför gjorde jag den här tavlan. Är lite osäker på om den kommer att bli för stor, men den ska få sitta uppe så länge. Sedan ska det självklart upp lite pynt runt om :)

Tavlan är 80x80 cm och kan även göras på beställning. Det är en uppspänd canvasduk och klar att hänga direkt på väggen.

Maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35 vid eventuell beställning/intresse.

Kramar/Veronica

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Undrar vad du tar för beställning på en sån tavla, doch med annan text?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag gör dom på beställning för 875:- i den här storleken (den är 80x80 cm). Texten kan du välja själv. Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad