Bakgrund

måndag 17 januari 2011

Familjen är bäst


I natt kl 01:23 föddes en liten Nova-Lee. Det är min kusin Vilja och hennes Stefan som berikats med ett nytt liv. Jag är så glad för deras skull och ser fram emot att få träffa underverket. Grattis till er båda! Nu går livet in i en ny fas.




Och vad är det här då? Jo så här är det. För er som följer Bollibompa (ja då erkänn, jag vet att ni är många) så kanske ni har sett att det har börjat ett nytt program på onsdagar, ett inredningsprogram för barnen som heter Fixa Rummet. Sååå bra!! :) Jag och Wilma är ju väldigt pyssliga så tidigare har vi suttit klistrade framför Philophix men nu har det här programmet börjat istället.

fixa rummets hemsida så kan man elektroniskt göra sitt eget rum. Man börjar i ett tomt rum och sedan väljer man färger på väggar, tak, golv och vilka möbler man vill ha.

Ville bara visa er det här rummet som Wilma har gjort till mig. Hon är så söt. Satt länge och väl, och väldigt koncentrerad. Sedan fick jag se.

"Mamma – jag vet ju att du älskar vitt. Och nallar"

Hon är så söt. Jag skulle väl älskat att bo i det där rummet med flygande nallar. Ja jag vet, det är en fallenhet jag har, vitt, nallar och hjärtan. Tihi.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad