Bakgrund

onsdag 26 januari 2011

Gammal byrå





Senaste dagarna har jag bland annat målat på den här gamla byrån. Jag är så nöjd med den. Den fick en för mig ny text som jag inte tidigare målat på möbler.

Live every moment
Laugh every day
Love beyond words

Återkommer med måtten senare. Den här finns till salu om någon är intresserad. Den är bredare än en "vanlig" medelstor byrå, så här får man plats med mycket kanske vikta kläder eller sänglinne.

Maila veronicis@hotmail.com eller ring 073-322 31 35 vid köp eller reservation.
Måtten är 105 cm bred
44 cm djup
68 cm hög

Pris 2 490:-

I övrigt så har jag tappat bort min mobiltelefon... Hmm.. man inser att man är ganska beroende av den eftersom jag knappt kan några nummer utantill i huvudet. Å andra sidan är det ganska skönt när det är tyst :) Även fast det finns några personer jag saknar att höra rösten på. Men jag ska fortsätta leta, nu är vår snickare klar så det är dags att packa upp lådor och få lite ordning här hemma igen. Nu är det bara målandet kvar. Jag roade mig med det halva kvällen igår, och ändå är det lika mycket kvar.

Kram/Veronica

6 kommentarer:

  1. Fortfarande lika förtjust i dina möbler... Skulle kunna köpa allt!! Jag letar och letar efter kransar till mitt hem. Ser att du har olika i både hjärtan och annat. Vart köper du kransarna. De små hjärtkransarna skulle jag vilja ha... Ha en finfin dag! Lin

    SvaraRadera
  2. Tack tack vad gullig du är! Jag köper hjärtan lite var stans :) Tror att jag köpte dom bruna kransarna på linneskåpet på Ullared och dom gröna små hjärtana i buxbom har jag nog beställt eller köpt på någon liten inredningsbutik i stan. Kolla lite på nätet, det borde gå att hitta där annars. Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. jättefin!
    vad kostar den ?

    SvaraRadera
  4. Måtten är 105 cm bred
    44 cm djup
    68 cm hög

    Pris 2 490:-

    Hälsn/Veronica

    SvaraRadera
  5. Finns byrån kvar?
    Med vänlig hälsning Hannah.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad