Bakgrund

tisdag 11 januari 2011

Mitt kök





Idag har alla barnen återgått till dagis och skola. Jullovet är redan slut och dags att återgå till de vanliga rutinerna med tidiga morgnar och tidiga kvällar (Zzzzz)

Häromdagen fick jag en leverans ifrån Elsas hem. För en prylgalning som jag så är det himmelriket, speciellt varorna ifrån Maileg och Greengate.

På bilderna ovan så ser ni min tallrikshylla som jag har i köket. De tre runda burkarna ifrån Greengate är nya (var på rea dessutom), det minsta zinkhuset och lite annat smått och gott.

Hoppas ni har det bra! Jag älskar plusgraderna, hade gärna haft lite strålande sol också! :)
Kramar/Veronica


3 kommentarer:

  1. Tack Isabell! Vad roligt!!
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  2. Men sååå mysigt kök!

    Ja nu får våren gärna titta in,
    vintern har varit så lång denna gång
    så plusgrader vill vi ha nuuuu!

    Ha en skön vecka!
    Kram/Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad