Bakgrund

onsdag 19 januari 2011

Nytt golv, en spjälsäng och köket


Håll i er nu! Här får ni se en nytagen bild på köket. Visst blev det bra? : ) Nejdå skämt åsido. Så här ser det ut nu. Och jag har redan en bild i huvudet hur bra det kommer att bli. Man får se lite mellan fingrarna just nu.






En bild på nya golvet. Jag älskar det, är supernöjd! Ljust men inte vitt. Det fick bli en kompromiss. Hur gärna jag än skulle vilja ha helt vita golv så vet jag att det är en omöjlighet när vi bor sex personer här varav två småbarn och en stor svart hund.






En spjälsäng som nu har blivit klar. Lina ville att det skulle stå Gullunge ovanför barnets huvud och sedan Gud som haver på bakstycket. Den blev så fin tycker jag. Jag hoppas att dom blir nöjda. På bakstycket har jag knytit två Tilda-rosetter och sedan är den slipad.

Kram/Veronica

3 kommentarer:

  1. Hej...Vilken underbar barnsäng, den vackraste jag sett,nu ska jag titta på din blogg också:)

    Ha det så gott!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta ville bara säga tusen tack för dina gulliga ord! Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. God Kväll!

    Vilka Underbart Fina saker du gör!
    Satt och kollade på blocket på växasängar så de var så jag hittade hit!

    Men vilket underbart golv du hade lagt in, Vart har du köpt de?

    Håller på att göra om i köket och har kollat på aktik i ek men detta slår ju allt!

    Önskar dig en Underbar Kväll!

    Kram/ Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad