Bakgrund

onsdag 26 januari 2011

Strösselburkar





Läser ni Underbara Claras blogg? Det är en av mina absoluta favoritbloggare. Även fast vi inte har samma stil hemma så är beundrar jag henne för hennes kreativitet, fantastiska foton och fina blogg.

Hon bloggade en gång om hennes gamla tallrikshylla där hon just hällt upp fina strösselkulor i små glasburkar. Jag har inte hittat så små som hon har tidigare, men igår sprang jag på sådana här fina på Citygross. För ynka 9:- Så jag slog till på tre, och köpte samtidigt de finaste strösslet jag kunde hitta. Så sött på hyllan.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Verkligen gulliga burkar! Vilken fin och inspirerande bligg du har! Här kommer jag nog titta in lite oftare :) Kram Josefine från Finland :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad