Bakgrund

torsdag 20 januari 2011

Boktips



Har man en bästa vän så har man. Igår kom det ett oväntat paket på posten. Jag har tur som har min Helena. Hon är verkligen den bästa vän man kan ha.

Och presenten var fantastisk. Den här boken har inspirerat henne mycket och jag som är barnsligt förtjust själv i mönster i pastellfärger, små ugglor och elefanter, kunde bara instämma. Print & Pattern – klicka hem den här om du är intresserad av mönster och illustration.

Så kvällen tillbringades i soffan med ritblocket, pennskrinet och kaffekoppen i högsta hugg. För tio år sedan bodde jag och Helena tillsammans i England under tre år. Vi läste på Cumbria College och Art & Design. Då satt vi ofta på samma sätt på kvällarna.

Tack Helena du är bäst!

Kramar/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad