Bakgrund

söndag 30 januari 2011

Söndagshälsning



En liten söndagshälsning från mig till dig! Vi har nu kommit hem ifrån Eskilstuna där vi tillbringat helgen hos familjen som bor där. Jeppes tvillingsystrar Malin och Mathilda fyllde 20 år och det blev god mat och dryck, bowling och sedan lite partaj. Jeppes mormor Ingrid var snäll och satt barnvakt till småtjejerna. Minns inte när vi var ute på krogen sist. Vi hade jätte skoj och väldigt kul att så många kunde samlas. Tror vi var runt 25 personer.

Ett litet kort på Clara bjuder jag också på. Det är Jeppes lillasyster Johanna som tagit bilden. Så här går det till hos farmor, där får man bada i handfatet. Vet att det finns några fler bloggläsare som har barnbarn, och dom säger att det är livets efterrätt. Det verkar så när jag ser farmor och farfar och även morfar. Dom är så underbara med ungarna och har tid och tålamod för det mesta.

Nu fortsätter jag att måla hallen. Får hem en släpkärra med antika möbler den här veckan. Och det kommer att bli mycket fina rokokospeglar. Så vet du med dig redan nu att du är ute efter en antik spegel i shabby chic stil, så har du möjlighet att reservera en.

Vi hörs imorgon igen, då kommer det bilder på en stor tallrikshylla, en doppall och en kista.

Många kramar
/Veronica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad