Bakgrund

tisdag 4 januari 2011

Stort skåp







Idag får ni se bilder på ett skåp som är djupt och har plats för t ex en teve, det var nog avsikten ifrån början. Å andra sidan är det så pass snyggt och djupt så det passar nog för att förvara andra saker också. TV-apparater är ju inte heller så snygga möbler. Hade vi inte haft 4 barn så hade jag nog gärna varit utan :) Eller gömt den i något liknande skåp.

Längd: 113cm
Höjd: 135cm
Djup 62cm

La maison est où le coeur est har jag skrivit. Det betyder Huset är där hjärtat är.

Vid intresse, maila mig på veronicis@hotmail.com eller ring på telefonnummer
076-322 31 35. Pris: 3 200:-

Tack för alla gulliga hälsningar i förra inlägget. Det glädjer mig att det är så många som hälsar på här varje dag. Och det är helt klart ett av mina bästa för 2010. Alla vänner jag fått genom bloggen! Sällan har ett år passerat med så många varma hälsningar från alla håll och kanter i Sverige. Det värmer hela vägen – inifrån och ut.

Nej – nu ska julen ut. Nästa vecka kommer snickaren och vi ska äntligen fixa hallen och få nytt golv i vardagsrummet. Jippi som jag har längtat. Nu kommer det garanterat bli upp och ner här hemma under en vecka (som om det inte var det innan :)

Många kramar
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad