Bakgrund

torsdag 20 januari 2011

Pinnstol och köket




Här hemma fortskrider arbetet med köket. Jag hjälper inte till så mycket med själva arbetet men jag är duktig på att komma och vifta med Leilas Country Living, Vakre Hjem & Interior och Lantliv :) Ni vet hur det är. Man har samlat på lite tidningsurklipp under åren. Så här ser köket ut idag. Nu är kaklet på plats, det är i alla fall en början. Även fast det just nu ligger snören som håller isär varje platta.

Ikväll ska jag mäta hur många hyllplan jag ska ha och på vilket sätt dom ska sitta. Just nu så tänker jag att jag ska ha ett långt hyllplan och två kortare under. Ett på varsin sida om diskhon. Ovanför diskhon ska jag göra en bräda som ska hänga ner i smala kedjor med en fransk text.

Den här pinnstolen är nu klar och finns till försäljning. Ma Belle Maison har jag skrivit, det betyder Mitt vackra hem. Pinnstolar har så mycket själ och känsla i sig. Jag tycker att det är så fint.

Vid intresse maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35.
(Kan skickas med Bussgods till valfri ort i Sverige). Pinnstolarna kan även beställas med valfri text.
Pris: 495:-


Kramar/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad