Bakgrund

måndag 31 januari 2011

Tallrikshylla och vår "nya" hall





Idag får ni se bilder på en stor tallrikshylla som jag har gjort klart. Vet inte om det framgår av bilden hur bred den är och hur fin den blev när den blev slipad och nött. Tyvärr har jag ingen plats för den, så den finns för försäljning. Personligen tycker jag inte att man bara behöver ha en tallrikshylla i köket, den passar lika bra vart som helst. I barnens rum har jag böcker i en tallrikshylla och om inte annat kan man ju blanda lite sött pynt, tallrikar och böcker.


Mått:
121 cm bred
76 cm hög
8 cm djup

* S Å L D *




Tog en bild ut på hallen häromkvällen. Den är lite mörk men så här ser det ut i vår hall nu. Det sitter liggande råspont. Budgettips, bara 4.99:-/metern, finns att köpa här.

Jag är nöjd, det blev ljust och fint! Har lite målning kvar, och sedan tänkte jag måla alla foder i en bruten kulör med en droppe svart som jag gjort i köket. Annars smälter lister och väggar ihop, och jag vill hellre skapa lite djup i rummet.

Ha en fin dag!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad