Bakgrund

torsdag 14 april 2011

Spegeldörr Side by side




Nu har jag målat klart ännu en spegeldörr med texten
Side by Side – Heart to heart. Den här spegeldörren ska som tidigare bli en sänggavel som man ställer bakom madrasserna eller skruvar i väggen. Det finns många lösningar. I vårt sovrum har vi bara lutat den bakom madrasserna och det blir så fint.

Spegeldörrar görs på beställning (passar för en dubbelsäng 180 cm) och med valfri text. Pris 1990:- (exkl frakt). Ring eller maila in din beställning till 076-322 31 35 eller veronicis@hotmail.com

Vill passa på att återigen tacka er alla som hälsar på här. Det är helt otroligt vad många besökare jag har här, ungefär 700 stycken om dagen. Har ingen aning om vilka ni är men en del lämnar ett spår i form av kommentar eller mail. Jag vill verkligen påpeka hur fantastiskt roligt det är att ni är så många som följer mig här och som beställer saker jag gör.

Många kramar
/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad