Bakgrund

torsdag 21 april 2011

Alecs doppall










Den här pallen har jag skickat till en liten pojke som bor i Finland. Det är gudföräldrarna som ska ge den här som present till den lilla killen. Hoppas att det blir ett fint dop och en uppskattad present. Den fantastiska dikten är skriven av Siv Andersson.

Idag ska jag träffa min allra bästa vän Helena. Vi har bokat in en heldag tillsammans. Eftersom hon bor i Sthlm i vanliga fall så duggar det inte tätt mellan besöken. Jag ska krama om henne lite extra idag eftersom hon nu har sagt upp sig för att frilansa som formgivare. Det verkar vara många småbarnsmammor som tycker det är lite svårt att få ihop livspusslet med ett heltidsjobb, hem och småbarn.

Och hon ska börja sin nya frilanskarriär med att göra en väldigt fin tidning under sommaren som ni mammor säkert känner igen. Men det är nog inte helt officiellt ännu så jag ska bespara er vilken det är.

Så nu tar vi lite påskledighet! Hoppas att ni alla får en underbar långhelg med en massa godis, bus, påskäggsletande och god mat!

Kram/Veronica

PS Doppallar görs på beställning, maila mig vid beställning till veronicis@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag måste säga att jag ÄLSKAR din blogg!
    Jag går in nästan varje dag och kollar in dina ny snygga saker.

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar!
    Vilken underbar pall, du är jätteduktig!
    Hoppas du får en underbar påskhelg:)
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad