Bakgrund

torsdag 14 april 2011

Arbetsvrå







Kommer ni ihåg att jag pratade om att jag ville få bort den stora fyrkantiga lådan ifrån IKEA som jag hade ovanför skrivbordet? Den som såg ut ungefär så här? Jeppe slog isär den och så behöll vi bottenplattan, målade den vit och satte upp den ovanför datorn med nya konsoller.

Det var inget fel på den i övrigt, det var nog mest att jag kände att den krympte rummet. Nu känns det luftigare ovanför datorn. Och jag har lite plats för att ställa upp det materialet jag använder mest så behöver jag inte stå i "pysselskåpet" och leta hela tiden.

Och det är lite kvar här hemma, men det är väl det som är tjusningen. Att man aldrig blir klar. Hihi. Det vore ju synd, vad skulle man då göra på kvällarna?

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad