Bakgrund

onsdag 27 april 2011

Bräda till Bell


Att ligga på sofflocket och vara sjuk är inte det lättaste när man har två småttingar hemma. Igår var jag riktigt risig. Till slut gav jag upp. Så då lekte vi en lek istället. Mamma är jätte sjuk och ligger på lasarettet och Wilma är doktor och Clara sjuksköterska.

Helt plötsligt blev det annat ljud i skällan. Jag fick pannan baddad med kallt vatten, medicin, vatten och blev omstoppad i soffan. Tills Clara tröttnade och dängde till mig i huvudet med "sprutan" (en cykelpump). Då var leken slut :)

Den här brädan ska bli en present till en liten flicka som heter Bell. Hoppas att det blir en bra present.

Kram/Veronica

PS Brädor görs på beställning, maila veronicis@hotmail.com, pris 375:- med valfri text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad