Bakgrund

fredag 14 januari 2011

Romantisk sänggavel 160 cm




Nu har jag målat klart en sänggavel som finns till försäljning. Den har inte standardmåtten 180 cm utan däremot 160 cm. Den är slipad och härligt nött och skavd. Har svarvade detaljer.

Jag har skrivit ett citat ur den fina sången av Fred Åkerström. Så här låter den för er som inte kommer ihåg. Den är så vacker.

Om du var vaken
skulle jag ge dig
allt det där jag aldrig ger dig
men du, jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag

Det är väl en kärleksförklaring om något. Att skänka någon av ens tid och dagar... Och inte bara det, det är ju också helt gratis. Vad är väl en diamantring när man kan få dela någons liv? Och det säger jag inte bara för att jag verkar förbli ogift :)

(Jeppe förstod du piken? :)

Snickerierna fortsätter här hemma, och det går med väldig fart. Nästa vecka ser vi slutet. Jag längtar. Då är det bara det roliga kvar, att måla allting och sedan möblera.

Nu blir det fredagsmys.

För intresse av sänggaveln så maila mig på veronicis@hotmail.com eller ring på telefonnummer 076-322 31 35. Pris 2 490:- Gaveln kan skickas med Bussgods till valfri ort i Sverige.
* R E S E R V E R A D *

Ha en underbar helg!
Kramar/Veronica

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Sökte på sänggavlar och hittade denna sidan. Vad skulle du ta för en sådan här sängram fast utan text? jag och min särbo ska flytta ihop den 1a feb och behöver en sänggavel till min särbos säng. Skulle du även kunna måla våra redan befintliga sängbord i samma stil då? vad skulle du ta för hela alltet?

    Hör gärna av dig med prisförslag, min email är

    jessicaoalex@hotmail.com

    Tack på förhand!


    MVH


    //Jessica

    SvaraRadera
  2. Jösses så fina saker du gör! Jag skulle kunna handla precis allt! Hela mitt hem går i liknande saker, så underbart! =)

    SvaraRadera
  3. Vad tar du för sänggavlar 2 st till en dubbelsäng med text.
    Jättefina som du målat.
    Ha en bra dag

    margareta

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad