Bakgrund

torsdag 27 januari 2011

Tavla






Idag har jag mest ägnat dagen åt att frakta möbler. Det är mer jobb än vad man kan tro att packa och distribuera tunga möbler. Och det är mycket att hålla rätt på, så att allt kommer till rätt ställe.

Tyvärr brann min kära dammsugare upp idag också. Tyckte att det började lukta lite bränt och sedan vad det klippt. Vet inte om det sugits upp något mosaik ifrån köket som trasslade. Ja ja.. sånt som händer. Men vi fick åka raka vägen och köpa en ny. Här hemma klarar vi oss inte en dag utan en dammsugare.

Det fick bli en sådan här. Och den här gången tog vi 3 års försäkring. Man får lära sig av sina misstag. Men tar man inte försäkring så går det inte sönder och tar man försäkring så håller det forever and ever.. Fler som stött på det? :)

På bilderna ser ni hallen som börjar ta form. Jag målar och målar och målar. Vill börja hänga upp saker på väggarna :) Kanske blir det dags för det imorgon om jag ligger i ikväll och skippar desperate housewives. Tavlan kommer ifrån Önskehuset.

Över helgen åker vi till Eskilstuna och hälsar på familjen som bor där borta – svärmor, svärfar och Jeppes fem systrar. Malin och Mathilda – mina tvillingsvägerskor – fyllde år för några veckor sedan så det blir lite partaj. Hoppas att du får en skön och härlig helg – den sista i januari. Oj vad tiden går fort.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad