Bakgrund

torsdag 20 januari 2011

Fransk affisch


Sitter och funderar lite på vad man ska ha på väggarna här hemma. Jag har så mycket olika idéer, men tiden räcker ju inte alltid riktigt till.

Jag är lite sugen på den här, visst är den fin? Den finns att köpa hos Countrybymail.se för 295:- För en sådan stor affisch så känns det ju som ett väldigt bra pris.

Vi hörs imorgon igen! Nu är det tydligen handboll på teve, grabbarna är klistrade hemma framför teven. Jag laddar upp med en kopp kaffe, en kaka och en hel trave tidningar. Jag blir nästan åksjuk av att se bollen gå åt ena sidan och sen den andra och sen tillbaka igen. Och varje gång det blir mål ska det hurras för glatta livet och skrikas i tevesoffan, och det känns ju lite väl att ta i eftersom varje match innehåller så extremt många mål. Men men :) Heja Sverige.

Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad