Bakgrund

onsdag 19 januari 2011

Antik skänk







Håll i er nu, för det här är ju något alldeles extra. Skänken som jag bloggade om i ett tidigare inlägg är nu slipad, textad och klar. Jag är kär. Och nöjd. Så fin den blev!

Den är antik och välvårdad. Rejäl men ändå nätt. Något mer högsmal än liknande bjässar. Fantastiska detaljer med svarvade pelar och fasade kanter. Den passar nog fint i alla möjliga slags rum, och bakom luckorna sväljer den en massa förvaring.

Måtten är
110 cm hög
87 cm bred
44 cm cm djup

Finns till salu för 3 900:- Maila eller ring för reservation/köp, veronicis@hotmail.com eller 076-322 31 35. Kan skickas med Bussgods.

På bilderna ser ni lite mer av mitt vardagsrum och min nuvarande arbetshörna. Här tillbringar jag en hel del av dagarna. Förutom att måla möbler gör jag även produktkataloger, roll ups och kalsondesign just nu. Kul med lite variation.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad