Bakgrund

torsdag 10 mars 2011

Sängbord med söta budskap




Här får ni se bilder på två söta sängbord med blomdekor som blivit klara. Sweet dreams står det på det ena, och Goodnight Sweetheart på det andra. Med ett skåp där man kan dölja det man inte vill visa. Ett hyllplan inuti, även fräscht vitmålade på insidan. Slipade och nötta för ett shabby utseende.

Finns till salu, maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation. Pris 2 190:- (för båda)

Kram/Veronica

3 kommentarer:

  1. Hei! Nå har jeg sett på mye i bloggen din. Så flotte tekster du maler på møbler. Virkelig vakkert og annerledes er det. Jeg blir så inspirert! Har malt litt tekster selv også. Har bl.a malt ordet GLEDE på gulvet i et rom. :)

    Flotte bilder du viser! Jeg legger en link til bloggen din, så ser jeg når du oppdaterer.

    SvaraRadera
  2. Skrev en kommentar til deg nettopp, men den ble visst borte. Jeg prøver igjen!

    Likte bloggen din veldig godt, og er imponert over de flotte tekstene du maler på møbler, virkelig superfint er det. :) Jeg har malt litt tekster selv også, har bl.a malt GLEDE på et gulv i huset. Flott og inspirerende å se her hos deg. Jeg har lagt en link til bloggen din slik at jeg ser når du oppdaterer. :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad