Bakgrund

fredag 11 mars 2011

Hatthylla







Eftersom vi har många jackor här i familjen så har vi haft lite problem på slutet eftersom jag inte har fått upp någon hängare. Jag hade tänkt att bygga en själv, och hade gjort hela ritningen. Men när jag hittade den här igår (Inspiration i Borlänge, 699:-) så behövde jag inte tänka mer på det. Den här var precis det jag letade efter. Jag hade kunnat tänkt mig en hylla till på höjden, men man kan ju inte få allt :)

Den söta fågelholken hittade jag på samma ställe, den kommer ifrån Miljögården (79:-). Hur söt kan man vara, den lilla hjärtingången var pricken över i.

Kram/Veronica

PS Jag skulle vilja ha en sådan där lista till höger i bloggen där man kan lägga ut länkar till de bloggar man läser. Ni läsare som kan allt, kan någon hjälpa mig? Hur får man till det där? Är det en gadget?

1 kommentar:

  1. Ja det är bara att lägga till en gadget och skriva in adresserna till de bloggar du vill länka till. Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad