Bakgrund

torsdag 17 mars 2011

Halv åtta hos mig


När Jeppe fyllde år nyligen fick han den här boken i present. Har ni läst den? Jag gillar Halv åtta hos mig, det är ibland inspirerande och god mat. Men tycker nog att dom kunnat utforma boken lite bättre.

T ex att alla menyer hade ett kort på personen i fråga som lagat den. Ofta kommer man ju inte ihåg namnet och orten utan hade behövt se vem som lagade maten. Tycker också att det är lite synd att man inte får se bild på alla rätter. Per 3-rätters måltid så får man bara se en bild på förrätten, varmrätten eller efterrätten. Och det är ett minus tycker jag, jag vill se smarriga matbilder för att kunna inspireras att laga något.

Men recepten är det inget fel på. Så vi ska testa någon trerätters, kanske till helgen. Tänk att det är fredag igen imorgon. Tiden bara rusar iväg.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad