Bakgrund

lördag 26 mars 2011

Boktips



Igår stannade vi till hos mig & alice i Säter. Oj vilken fantastisk butik. Gulliga Melinda medverkar i boken ovan (Lev vackert) och sålde den i butiken. Jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte den. Vilka fantastiska bloggare och vad mycket inspiration. Jag somnade bläddrandes till den här igår kväll. Underbara bilder, obestrukna papper, fantastisk formgivning...

Rekommenderas varmt!

Kram/Veronica

PS Lite roligt visade det sig vara att Melinda även varit Jeppes fröken någon gång i 6:e klass.. Världen är liten... Eller Säter...

1 kommentar:

  1. Jag var och letade efter boken på Akademibokhandeln idag och tänkte smygbläddra lite, men jag hittade den inte :( Så jag får vara nyfiken en stund till. Kram H

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad