Bakgrund

torsdag 3 mars 2011

Fikaplanering






Imorgon fyller min älskade Jeppe år. Så i skrivandets stund planerar jag vad jag ska baka. En god middag blir det på kvällen men Jeppe är tyvärr inte så mycket för bakelser. Jag älskar ju gräddiga bakelser och tårtor, men det går inte riktigt hem hos honom. Och eftersom det är hans dag så är det väl inte mer än rätt att han ska få bestämma.

Jag har gjort den här några gånger, Leilas New York Blueberry Cheesecake och den är så fantastiskt god, så jag tror att det får bli det. Den här kan inte ens Jeppe stå emot :)

Clara ska åka till sin farmor och farfar över helgen, tror att det blir skönt för barnen att få dela lite på sig. Och Clara har bara varit ensam hos sin farmor en gång tidigare, så det blir nog bra för allas skull.

Själv tänkte jag passa på att gå på bio med Wilma, tänkte se den här. Är det någon som sett den? Ska bli lite roligt att få se en 3D-film, det blir premiär för mig.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad