Bakgrund

torsdag 24 mars 2011

Godmorgon...

Underlägg Inspiration, prinsesstårta från Elsas hem, tårtfat ifrån Åhléns,
Greengate (med innehåll) ifrån Kuckelikana och Elsas hem.


Ja faktiskt. Mina små vaknade vid 05 i morse och jag fick snällt följa med upp. Och eftersom jag fastnat i en bok (tack Ann-Britt hihi) igår så blev det ganska sent på natten innan jag somnade.

För att inte gå runt och vara trött hela dagen så tog jag en extra tupplur när alla barnen kommit iväg till skola och dagis. Så nu är jag piggare och ska till och baka en mjuk pepparkaka. Får fint besök idag av min kusin Vilja och lilla Nova-Lee, hennes två månaders dotter.

Sen blir det storstädning. Torsdagar är väl städandes dag, så man får det fint inför helgen. Självklart blir det lite måleri också, kanske ses vi senare idag.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad