Bakgrund

torsdag 7 juli 2011

Tavla – Sid Vicious



Ni som följt min blogg ett tag, vet ju att jag även målar andra typer av tavlor. Oftast är dom grafiska i svart eller vitt, eller i starka färger. Under åren i England läste jag konsthistoria och jag har alltid varit väldigt fascinerad av surrealistiska tavlor. Här ser ni lite tavlor som jag målat, men har varit väldigt dålig på att uppdatera den hemsidan eftersom jag lägger fokus på bloggen nu.

Den här tavlan ska i alla fall bli en present, den föreställer Sid Vicious. Jag målar även grafiska porträtt av personliga kort, på t ex dina barn.

Jag har länge tänkt att jag skulle måla en av varje familjemedlem i ljust ljust grått och hänga på något fint sätt hemma. Det får bli av någon kväll i sommar när andan faller på :)

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad