Bakgrund

torsdag 7 juli 2011

Canvastavla till Ted & Sofie








Har ni en bra dag kära bloggläsare? Jag tog faktiskt lite sovmorgon imorse, och idag gick det att sova lite längre. Vi var uppe ganska länge igår och såg på Svinalängorna. Har ni sett den? Den berörde mig lite extra... Av personliga anledningar. Mamman, som hon inte haft kontakt med på många många år, ringer ifrån dödsbädden och ber henne att komma. Nutid och dåtid blandas och man får följa både unga och vuxna Leena som spelas av Noomi Rapace. Den berörde mig mycket och jag kan varmt rekommendera den.

Här får ni se bild på en canvastavla som blivit klar. Den ska till det här paret, som fick en kista av familjen i bröllopspresent. Hoppas att det blir en bra present!

Kram/Veronica

PS Canvastavlor görs på beställningar, maila ljusarumidalarna@gmail.com. Valfri text, pris: 550:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad