Bakgrund

söndag 24 juli 2011

Kista – amor vincit omnia





Har ni haft en skön söndag? Jeppe jobbar dygn, från 8 imorse till 8 imorgon bitti. Det är inga roliga dagar här hemma. Svårt att hinna med alla barnen, hunden och det som ska göras. Jag beundrar verkligen alla ensamstående föräldrar. Nu har den minsta i alla fall somnat, så jag ska ta itu med lite tavlor och brädor som väntar på att bli klara.

Vi har ändå varit och hälsat på min syster under dagen, alltid lika trevligt! Och tyvärr har vi inget härligt sommarväder, det regnar om vartannat så att gå ner och bada är bara att glömma. Nu längtar jag efter en veckas härligt högtryck.

Här får ni se bild på en kista som blivit klar. En fin och lättplacerad modell och den fick texten kärleken övervinner allt. Denna är redan såld, men reservationer på kistor kan göras till ljusarumidalarna@gmail.com.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad