Bakgrund

onsdag 8 juni 2011

Välkommenskylt



En till present som blivit klar. Den här ska bli en gåva till ett brudpar. Hoppas att dom får ett långt och lyckligt liv tillsammans som familjen Engman.

Välkommenskyltar görs på beställning, maila ljusarumidalarna@gmail.com vid beställning. Pris 375:-

Ha en fin dag! Själv ska jag sitta i ett möte en stund på eftermiddagen. Men sen hoppas jag att vi kan njuta av resten av dagen i solen. Eller åskan kanske om vi har otur :)

Vi köpte en billig liten pool till tjejerna på Ica Maxi. Och det verkar ha varit en väl investerad hundralapp för oj vad dom roar sig. Jag behöver bara bära ut lite köksgrejer så sitter dom och vispar och "lagar mat" där i :) Och under tiden har jag läst ut både den här, den här och halva den här. Sköna dagar minst sagt.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad