Bakgrund

måndag 20 juni 2011

Mer möbler till utställningen










Här får ni se bilder på lite mer av det som följde med upp på utställningen i Furudal. Det är ett helt fantastiskt hörnskåp bland annat. Det blev så himla fint! När jag knäppte dom här korten var det så fullt med alla möbler, så att hitta ett ledigt hörn var bara att glömma :)

Så den står lite malplacerad i mitt vardagsrum, men det är så vackert. Ett stort skåp upptill och ett nertill. Finns till salu i Furudal.

Stolarna har jag också gjort till utställningen, och ett nyckelskåp.

Kram/Veronica

PS Vid intresse att köpa något av det ovan, så går det bra att antingen köpa det på plats i Furudal, alternativt maila eller ringa till mig. Mail: ljusarumidalarna@gmail.com eller 076-322 31 35.

1 kommentar:

  1. Vad kul med utställning. Lycka till och hoppas blir av med mycket så du kan fylla på med nytt. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad