Bakgrund

tisdag 28 juni 2011

Galge till brudklänning




Foto: Therese Thörnell

Fick ett roligt uppdrag av gulliga Therese som jag bland annat målat en moraklocka till. Som ni ser på bilden ovan, ville hon att jag skulle måla galgen som hennes brudklänning hänger på.

Att hitta en galge som passar exakt var svårt, det är lite tyngd i en brudklänning också. Så jag tog den befintliga galgen som Therese hade och spikade fast en skylt. Och vips fick jag skrivyta.

Visst blev det gulligt?

Hoppas att ni får en bra dag, det känns som att värmen är på väg tillbaka och nu ser jag fram emot lite badväder igen.
Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Den blev ju fantastiskt fin, gud vad du är duktigt.
    skulle inte du kunna komma ner och inreda vår fina veranda, den behöver få sig ett lyft med lantromantik = )

    SvaraRadera
  2. Men vad glad jag blir!!! Det var roligt att få spika och snickra lite den här gången också :) Självklart kan jag komma och lägga händerna på din veranda :) Tills dess får du hålla till godo med det jag kan skicka :) Din bräda är också klar, bilder finns i din mail. Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad