Bakgrund

lördag 7 januari 2012

Nu är jag här...


... och spenderar barnfri tid med min älskade Jeppe. I julklapp fick jag en kryssning till Tallinn med honom. Så nu sitter jag och äter på nåt gött smörgåsbord eller i en fåtölj i en pianobar med en drink i handen (jag är ju inte så rörlig ännu hihi).

Känns alltid konstigt att vara ifrån alla barn, men samtidigt vet jag hur viktigt det är. Att hålla liv i kärleken. Gnistan vid liv. Vad är vi annars för en mamma och pappa om vi inte älskar varann över allt annat? Man måste tanka på för att orka med vardagen.

Har varit lite rädd att resa till just Tallinn sedan den 28 september 1994 när min älskade mormor och morfar avled i Estoniakatastrofen. Rädd för båtar, hav och kryssningar i största allmänhet. Men idag trotsar jag min rädsla och hoppas (snälla väderhimlen) på lugna nätter ute till havs.

Ha en underbar helg! Det lovar jag att jag har :)
Kramar/Veronica

PS Idag skickar jag massor av tankar till min älskade storasyster Katarina som fyller 33 år idag! Grattis syster yster från lillstrumpa

1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad