Bakgrund

torsdag 19 januari 2012

Doppall till Elsa







Hur mår ni kära bloggläsare? Jag har fått kallelse till magnetröntgen nu. Tills dess går jag med min ortros och vet ni vad, jag tycker att jag börjar känna mig liiiite bättre...

Tycker mig halta lite mindre nu. Det kanske beror på stödet jag får ifrån skenan, att jag vågar lite mer.

Igår såg vi på programmet Mot alla odds på SVT-play. Otroligt inspirerande. Jag blir rörd och jag vill egentligen bara se sådana här program. Försöker undvika alla program som spär på myten om att det enda viktiga här i livet är utseende (som mamma-barn-modell-programmet som gick i veckan).

Det är svårt så klart eftersom vi fullkomligt matas med sådant. Men jag försöker göra aktiva val i mitt teve-tittande. Min tid är för värdefull. Ett sådant välgjort program som det ovan vill jag däremot lägga min tid på. Se det om ni har möjlighet. Man klagar så lätt på sin situation när man borde vara tacksam. För allt som vi egentligen har fått gratis... Syn, ben, armar och så vidare.

På bilden ser ni en doppall till Elsa. Hoppas att hon tycker om den här, och som en försenad doppresent. Tack gulligaste J för ditt tålamod.

Pallar görs på beställning (pris 650:- exkl frakt 150:-). Maila beställning till ljusarumidalarna@gmail.com.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad