Bakgrund

onsdag 25 januari 2012

Möbler till salu – 20 % rabatt



Jag sänker nu priset på några möbler för att göra plats för lite annat. Klicka på länken på vardera möbel för att komma till länken (med mått etc).

Ring (076-322 31 35) eller maila (Ljusarumidalarna@gmail.com) vid köp. Samtliga möbler kan skickas med Bussgods.

Kan även tipsa er om att jag inom kort kommer att ha ett par provdockor till salu som kan reserveras. Ni kan beställa dom i valfritt utförande.


Ord pris: 2 790:-
Nu: 2 232:-

………………………………………………………………………………

Ord pris: 2 290:-
Nu: 1 832:-
………………………………………………………………………………


Ord pris: 1 990:-
Nu: 1 592:-

* R E S E R V E R A D *


Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Hej, jag är intresserad av kistan på bilden längst ner. Jag skickar ett mail till dej i morgon eftersom jag sitter på mobilen just nu och skriver. Annars kan du maila mig på elaineantonsson@hotmail.com om den finns kvar! Mvh elaine!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad