Bakgrund

måndag 16 januari 2012

Lantlig underbar byrå






Har målat klart en fin byrå nu som finns till salu. Den har tre stora lådor och sväljer en massa, och förvaring kan man aldrig få för mycket av.

Kan tänka mig att den passar i en hall eller i ett sovrum kanske. Tre fina texter har jag skrivit på den, faktiskt en text som jag har på en vägg i min hall.

Mått

100 cm bred

50 cm djup

82 cm hög


Denna är ej slipad, men vill köparen ha den shabby så kan det ordnas :)


Pris: 2 790:- Maila (ljusarumidalarna@gmail.com) eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation.


Jag har nu dragit en vinnare i tävlingen :) Kommer att tillkännage vinnaren lite senare. Roligt att så många ville vara med och tävla.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad