Bakgrund

onsdag 25 januari 2012

Brädor till födelsedagsbarn






Det rullar på här hemma. Det är lokal och butik och det är barn och ungdomar som upptar min tid. Vi har ett spännande liv. Ingen dag är den andra lik. Det är tårar och skratt som varvas.

Vi kämpar på i vardagen och jag är så glad för att jag har den härligaste familjen man kan ha. Det har varit tungt ett tag med korsbandet och vinterkräksjukor men vi har en grundkärlek och trygghet här hemma som vi klarar oss långt med. Tillsammans är vi starka.

Lokalen/Butiken öppnar snart i Borlänge Centrum. Den här veckan har det satts panel på väggarna. Jag använder kvällarna till att måla för att fylla upp. Fick en idé och gjorde lite "födelsedagstavlor" som ni ser ovan. Sött som det ska vara till små sötnosar.

Kram/Veronica

PS Brädorna går att beställa, maila ljusarumidalarna@gmail.com vid beställning. Pris: 229:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad