Bakgrund

fredag 13 januari 2012

Doppall till Izabella





Så var det fredag igen. Tänk att nu har vi snart passerat halva januari. Det brukar vanligtvis kännas som min längsta och sämsta månad på hela året :) Försöker alltid tänka positivt om årets alla nyanser men januari brukar mest vara smällkall, fattig, och lååååång. Men i år tycker jag inte att den varit något utav det. På sina håll i Sverige har vi väl gräsmattan framme? Plusgrader har vi här i Dalarna varannan dag ungefär och inga pengar spenderar jag heller eftersom jag knappt kan gå : )

Nu har jag en doppall som blivit klar. Den har en vacker dikt av Siv Andersson och ska bli en present till lilla Izabella. Hoppas att det blir ett vackert dop och en uppskattad present.

Doppallar med valfri text görs på beställning. Beställningar kan mailas till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 650:-

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad