Bakgrund

onsdag 15 juni 2011

Prinsar och prinsessor




Igår hade jag äran att få "besök" av dom här snyggingarna. Våran Jonna skulle på 9:ornas bal, och jag blev sååå rörd :) Så fina dom var!!! Eftersom det ösregnade tyvärr, så fick vi stå på vår altan och fota.

Sedan åkte vi in till stan och följde karavanen med alla raggarbilar som innehöll alla prinsar och prinsessor. Att vi blev blöta var bara förnamnet. Vi blev dyngsura. Men det var det värt. Det var en upplevelse att se fina Jonna få vara del av balen och veta att nu har hon klarat av grundskolan. Jag är så stolt över alla barnen.

Idag blir det skolavslutning i kyrkan. Nu ska tårarna rinna till den blomstertid nu kommer :)

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Vad kul och vad fina de var! Jag åkte en sån bil också till min bal fast rosa tror jag den var. Svart fodral hade jag också som jag sytt i slöjden. Vi var tre tjejer som åkte tillsammans och vår kavaljer var en kendocka. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Vilken tuff balprinsessa!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad