Bakgrund

onsdag 22 juni 2011

Möbler till salu















Hej goa bloggläsare!
Hoppas att ni haft en strålande dag! Min dag har varit si sådär, den tillbringades på akuten på grund av magsmärtor. Det här har egentligen pågått sedan jag åt den andra kuren med kortison och antibiotika men nu har smärtorna tilltagit senaste 10 dagarna.

Så j*vligt så det krampar och stör både vardag, jobb, familj och sömn. Men jag kämpar på. Tyvärr fick jag inte det bemötande jag hoppats på, även om jag kom med en remiss och redan genomgått bukröntgen. Vänta och se var svaret, däremot fick jag remiss till kontraströntgen så om ett par veckor ska jag göra det.

Men det är ju inte så lätt när man knappt kan röra sig. Som tur var kommer det och går så mellan varven försöker jag att hinna med jag ska. Men en del beställningar har dragit ut på tiden. Nu vet ni varför. Det är väl det som är nackdelen med att vara egen företagare, det finns ingen som kan backa upp en vid tillfällen som det här. Men just nu har jag en "bra" stund, så nu ska jag packa in några paket, och pyssla klart några beställningar.

Fick backning på en beställning häromdagen. Så nu finns dessa möbler till salu.

1) Barnstol / matstol
Det finaste vi gjort
Pris: 1 390:-

2) Sängbord
Always kiss me goodnight
Pris: 2 290:-

3) Kista (passar bra som soffbord eftersom den har raka kanter)
* S Å L D *

Ring eller maila vid intresse, ljusarumidalarna@gmail.com eller 076-322 31 35.

Ha en underbar kväll!
Kramar!

2 kommentarer:

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad