Bakgrund

onsdag 29 juni 2011

Ljuvlig växasäng för en gullunge







Så, nu verkar tekniken vara på min sida igen :) Här får ni se bilder på den underbara växasängen. Den är så söt!! Växasängarna passar bra som en första säng för barnet efter en vagga eller spjälsäng (runt ett och ett halvt till två och ett halvt års ålder) och många år framöver. Den här sängen kan man växa i.

Gullunge har jag skrivit ovanför barnets huvud, och det finaste vi gjort på långsidan. Om köparen önskar, så kan jag även texta barnets namn på t ex den andra kortsidans utsida. Den här sängen är lite speciell eftersom gavlarna är högre än en "vanlig" växasäng.

Återkommer med måtten vid eventuellt intresse. Maila mig på ljusarumidalarna@gmail.com eller ring 076-322 31 35. Pris: 2 390:-
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad