Bakgrund

tisdag 28 juni 2011

Doptavla till Lucas


Igår fick jag ett underbart inlägg på min facebook-sida (Sök Ljusa rum i Dalarna så hittar du dit). Så här stod det

Hej! Efter ha följt din blogg i över ett år så har jag bestämt mig för att packa in lilla familjen och åka upp till furudalsbruk och kolla på dina fantastiska möbler :)
Ska bli så skoj att se. Kanske vi även gör några beställningar eller köper nå fint :)
Tack för att jag får följa dig, dina hantverk och go familj :)"


Jag är så otroligt glad och tacksam att ni är så många som följer mig här. Dom flesta i det tysta, men när någon ger sig till känna och skriver en rad så känns det lite extra i hjärtat. Annars är det mest en besöksräknare som tickar på i full takt. Fast det är inte fy skam det heller :)

Och Malin – du är varmt välkommen till Furudals Bruk!

Brädan på bilden ska bli en present till en liten kille som döps på lördag, hoppas att det blir en fin dag!

Brädorna görs på beställning, pris 375:- Beställningen mailas till ljusarumidalarna@gmail.com

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad