Bakgrund

torsdag 23 juni 2011

En älskad liten unge




Min allra bästa vän Helena har en underbar liten August som är 1 år. Hon ville ha en tavla till honom, så den här fick det bli. Hoppas att August tycker om den.

Den fina dikten är skriven av Peter Lemarc. Den är så fantastiskt sann och vacker.

Jag önskar dig inte guld mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv.
Och stå för det du sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg.
Men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikliga mått.
Och vänner att lita på.

Liknande kan beställas, pris: 295:- (Levereras textad med penna på akvarellpapper – lite styvare – valfri text – oramad – A4 210x297 mm). Maila: ljusarumidalarna@gmail.com vid beställning.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad