Bakgrund

onsdag 9 maj 2012

Önskan – vit canvastavla




Det här är samma dikt som på förra inläggets tavla, men i en annan utformning. Den är 30x30 cm och modellerad på ett blå och vit-prickigt papper. 


Tyvärr blev även den här fotad med mobilen, så kvaliten är inte så bra. Den här är en present till finaste Geraldine som gör så fina fransar och som är det närmaste en arbetskamrat jag kan komma eftersom vi delar lokal fast i olika branscher. Dom här tre systrarna är så fantastiskt fina tjejer och jag är så glad att våra vägar korsades. Vi har mycket gemensamt trots allt. Drivna, målinriktade, jobbar hårt men med fötterna på jorden och med hjärtat på rätta stället. Tänk att vi nått ända hit. Jag hoppas att ni som hälsar på hos oss känner den värme vi vill förmedla och omsorg om våra kunder. 


Snart kommer jag att kunna ge er besked om vilka dagar och tider jag finns på plats i butiken. Det blev ju så att mitt jobb med mina underbara barn och ungdomar kom emellan precis vid öppningen så jag lade måleriet lite åt sidan eftersom jag ville ägna barnen all tid. Men när systrarna Englund gör fransar så går det bra att hälsa på i butiken/lokalen ändå, och undrar någon över priser och sortiment så går det alltid att ringa till 076-322 31 35. 


Canvastavlor liknande den här kostar 550:- på beställning med valfri text. Beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com.


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad