Bakgrund

onsdag 30 maj 2012

Brudkista – family makes this house a home




Det har varit några omtumlande dygn. Fullsmäckade av både roliga och tråkiga nyheter. Mitt huvud är så fullt av all information som tas in så jag har lite svårt att tänka klart ibland. 


När man har barn som man älskar i sitt hjärta så är det fruktansvärt svårt att sortera sina tankar. Det blir som att barnets börda blir en tung sten på sina axlar. Och så är det faktiskt oavsett om det är mina biologiska barn eller mina bonusbarn. 


Idag har vi dock haft tid med "våra" små barn. Små barn – små bekymmer. Stora barn – stora bekymmer. 


Kistan på bilden är levererad till våra fina vänner Erica och Tage. Hoppas att det blev bra som vardagsrumsbord. 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad