Bakgrund

måndag 28 maj 2012

Brudkista – Anno 1904




I lördags var vi bjudna på kalas till min kära kusin Vilja som fyllde 25 år. Hon hade tidigare lämnat en brudkista här som jag lovat att måla om till henne. Nu har den stått och väntat "på sin tur" i nån månad så jag kände att det var dags att överlämna den, lite lägligt till födelsedagen. 


På kvällen/natten höll jag och Wilma oss uppe och såg Loreen vinna Eurovision. Det kändes som att vi var med om något historiskt och jag tänker att kanske hon minns det när hon blir äldre, ungefär som man själv har något svagt minne av att det hände något med Herreys och dom övriga vinsterna, förutom Abba då när jag inte ens var påtänkt. 


Hoppas att ni haft en härlig och varm helg! 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad