Bakgrund

fredag 25 maj 2012

Bröllopspresent tryckt och inramad tavla




Här får ni se bilder på en tavla som är gjord "i datorn" =) Jag är ju grafisk formgivare i botten, i tre år bodde jag i England och pluggade graphic design, här är mitt gamla universitet (eller college som vi sa då). 


Fotot ovan har dålig färgåtergivelse så därför får ni även se bilden som den trycktes. Här kan ni välja:


• Storlek (A4, A3, A2) 
• Naturligtvis namnen, datumet och kyrkans namn
• Speciell färgton i bakgrunden
• Vilken hårfärg och längd (bruden) brudparet har. 
• Inramning eller levererad oramad
• Svart eller vit ram


Priser varierar mellan 250:- upp till 550:- (beror på storlek och om den ska vara inramad eller inte)


Vid intresse maila till ljusarumidalarna@gmail.com, så återkommer jag med ett prisförslag. Kan även göra motsvarande till dop eller födelsedag (med lämpligt motiv) 


Det här paret fick dessutom två presenter ifrån Ljusa rum på sin stora dag, senare idag kommer en bild på en canvastavla som också blev deras (kärleken förde oss samman). 


Önskar er en helt underbar och solig helg!!!


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad