Bakgrund

måndag 12 september 2011

Kärlekens lov






Fick en så rolig beställning av gulliga Lina. Det hörde till en otroligt fin historia bakom det här valet av text som var ett bevis på hur kärlek och samhörighet kan yttra sig.

Känner ni igen vackra Kärlekens lov? Jag själv läste den när min syster och svåger gifte sig. Den är så vacker och tål att läsas flera gånger om.

I det här fallet så ville L att texten skulle löpa över alla tre brädorna. Så att dom gick att läsa tillsammans men inte var för sig. Som en påminnelse kanske om tro, hopp och kärlek som alltsom oftast faktiskt bör och går hand i hand.

I natt har jag varit vaken nästan hela natten. Wilma har spytt om vartannat och själv har jag sprungit och bytt sängläder, baddat panna, hämtat alvedon, vatten och pysslat om.

Kram/Veronica

1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad